Domov DOMOV | Kontakt KONTAKT | Kazalo strani KAZALO
Računovodske storitve in davčno svetovanje

MM Konto

STORITVE


HITRI KONTAKT


MM Konto d.o.o
Devova 5, 1000 Ljubljana
Tel.: +386 1 515 50 22
Fax.: +386 1 510 50 24
E-mail: info@mm-konto.si
www.računovodskestoritve.si


NOVICE

Čakanje zaposlenega na domu zaradi korona virusa

Novica 30. junij 2020

Čakanje zaposlenega na domu zaradi korona virusa

Ukrep je podaljšan do 31.07.2020

Z namenom ohranitve delovnih mest pri delodajalcih, ki jih je izbruh okužb z virusom SARS-CoV-2 najbolj poslovno prizadela, je vlada sprejela Zakon o interventnih ukrepih za zajezitev epidemije COVID-19 in omilitev njenih posledic za državljane in gospodarstvo. Del tega zakona je tudi subvencionirana napotitev zaposlenega na čakanje na delo doma.

V tem trenutku je zakon še v procesu sprejemanja in še ne velja, se pa pričakuje, da bo pričel veljati kmalu.

V nadaljevanju bomo preverili, katera podjetja bodo upravičena do pomoči in pod kakšnimi pogoji.

Subvencioniranje skrajšanja delovnega časa od 1. junija dalje (dopolnjeno 30. 5)

Novica 01. junij 2020

Z namenom ohranitve delovnih mest, bo na podlagi Zakona o interventnih ukrepih za omilitev in odpravo posledic epidemije COVID-19 (ZIUOOPE), država delno subvencionirala delo s krajšim delovnim časom. Delodajalci bodo ta ukrep lahko uporabljali od 1. junija do 31. decembra  2020. ZIUOOPE je pričel veljati 31. maja (UL RS 80/20). ZRSZ bo vloge preko portala za delodajalce pričel sprejemati od 12.06.2020 dalje.

Še pred oddajo vloge za pridobitev subvencije imate delodajalci zakonsko obveznost, da na ZRSZ v 3 delovnih dneh od takrat, ko zaposlenim odredite delo s skrajšanim delovnim časom, pošljete obvestilo po elektronski pošti na naslov:  obvestilacas@ess.gov.si.

Redna odpoved pogodbe o zaposlitvi

Novica 14. maj 2020

Kako delodajalec poda redno odpoved pogodbe o zaposlitvi?

Delodajalec lahko delavcu redno odpove pogodbo o zaposlitvi zaradi:

  • poslovnega razloga (postopek...)
    (ko delodajalec ne potrebuje več delavca za opravljanje dela zaradi organizacijskih, tehnoloških, strukturnih ali podobnih razlogov)
  • nesposobnosti (postopek...)
    (kadar delavec ne izpolnjuje pričakovanih delovnih ciljev, dela ne opravlja strokovno, kvalitetno, pravočasno, ne izpolnjuje pogojev za delo, …)
  • krivdnega razloga (postopek...)
    (kadar delavec krši pogodbene obveznosti ali druge obveznosti iz delovnega razmerja)

Pri tem se je potrebno zavedati, da je dokazno breme pri teh odpovedih na strani delodajalca (delodajalec mora dokazati razloge, zaradi katerih je bila pogodba o zaposlitvi odpovedana).




Arhiv novic


PRIJAVA NA E-NOVICE

Ime:

E-mail naslov:

Seštejte števili 117 in 11
:


Univerzalni plačilni nalog – UPN

Univerzalni plačilni nalog (UPN) se uporablja od 1.11.2010 dalje in bo postopoma nadomestil obstoječe papirne obrazce: posebno položnico (PP02), plačilni nalog (BN02) in nalog za regulirano čezmejno plačilo (RP01), za domača in čezmejna plačila v evrih.
Obrazec UPN sestavljata Nalog za plačilo (desni del) in Talon (levi del), ki velja kot potrdilo o plačilu. 

Primer naloga (pdf 407kb)

Obrazec UPN se bo uporabljal za negotovinska plačila, gotovinska plačila, polog gotovine in dvig gotovine.

Plačevanje z obrazcem UPN prinaša pomembne novosti:

  • S 1.11.2010 se v različnih državah območja SEPA (Single Euro Payment Area/enotno območje plačil v evrih) uvaja enotna evropska referenca. Pred zapisom evropske reference treba dodati oznako RF. Pred domačo referenco (model in sklic) pa oznako SI.
  • Odpravlja se vrsta posla pri označevanju plačil in uvaja Koda namena (priloga .pdf v prilogi Šifrant Kod namenov UPC – povezava!!!).ki podrobneje opisuje namen plačila.
  • Izjava je dogovor med izdajateljem obrazca UPN z vrstico OCR – prejemnikom plačila in njegovim ponudnikom plačilnih storitev. Podpisana izjava zagotavlja plačnikom enake pogoje plačevanja, kot velja danes za posebne položnice.

Prednosti uporabe UPN za izdajatelja so:

  • Le en obrazec namesto obstoječih obrazcev (BN02, PP02, RP01).
  • En standard za izdajo UPN
  • Vplačana in izvršena plačila bodo še isti dan odobrena na računu prejemnika.
  • Enotno procesiranje plačilnih transakcij (danes ločeno za BN02 in PP02).
  • Opustitev vzdrževanja dveh ali več zalednih sistemov pri izdajateljih.
  • Za izdajanje UPN z OCR vrstico ne bo več vključevanja v Zbirni center pri Bankart d.o.o..
  • S podpisom Izjave 1781/2006 si bo izdajalec zagotovil kontinuiteto obstoječega načina plačevanja.

Obrazec UPN bo plačnikom na voljo v papirni obliki, in sicer v papirnicah, knjigarnah in na bančnih okencih ter v elektronski obliki, in sicer v spletnih bankah posameznih bank. Vsaka posamezna banka bo implementirala UPN v svoje elektronske banke v skladu s svojo politiko.

V letu 2011 se pričakuje:
- Zaključek migracije PP v obrazec UPN predvidoma do konca leta 2011.
- Prenehanje uporabe obrazca BN02 predvidoma do konca leta 2011.

- prenehanje delovanja Zbirnega centra Bankart d.o.o.. 

"Vašemu poslovanju dodajamo vrednost.
VSAK DAN, VSAK TRENUTEK."