STORITVE
NOVICE
02. februar 2023
S 1.1.2023 se jubilejna nagrada in odpravnina ob upokojitvi izračunata glede na zadnjo znano povprečno
letno plačo v RS.
01. februar 2023
Doslej so samostojni podjetniki in druge fizične osebe z dejavnostjo predhodno akontacijo dohodnine plačevali do 10. v mesecu, prispevke za socialno varnost pa do 20. v mesecu. Od letos sta omenjena roka poenotena, kar pomeni, da se lahko tudi predhodna akontacija dohodnine plača do 20. v mesecu.
29. november 2022
DZ je z glasovi poslancev potrdil novelo zakona o dohodnini, ki bo ustavila postopno zviševanje splošne olajšave do leta 2025 ter odpravila nekatere razbremenitve, potrjene spomladi v času prejšnjega sklica parlamenta. Največja sprememba bo veljala za zavezance, ki ugotavljajo davčno osnovo na podlagi dejanskih prihodkov in normiranih odhodkov "normirance". Sprememba bo veljala tako za zavezance, ki so zavarovani kot samostojni podjetniki, kot tudi tiste, ki opravljajo dopolnilno dejavnost.
PRIJAVA NA E-NOVICE
STORITVE
Celostna rešitev na sedežu vašega podjetja
Znanje, izkušnje in nadgradnja programske opreme nam omogočajo, da lahko poslovne storitve za vas opravljamo tudi na sedežu vašega podjetja. Omogočamo vam vpogled in spremljanje glavne knjige kjerkoli in kadarkoli. Takšen način sodelovanja za vas pomeni velik prihranek časa in nepotrebnih poti, hkrati pa plemeniti vaše poslovanje
Računovodstvo
Osnovna dejavnost MM Konta je opravljanje zunanjega računovodstva za mala in srednja podjetja ter društva in fizične osebe, ki samostojno opravljajo dejavnost, ki je zavezana vodenju poslovnih evidenc. Naše storitve prilagodimo dejavnosti posamezne organizacije ter njenim specifičnostim, načinu in obsegu poslovanja. Za naše naročnike opravljamo naslednje računovodske storitve:
- vodenje glavne knjige
- analitično evidenco saldkontov, z izpisi odprtih postavk
- vodenje računovodstva po stroškovnih mestih in projektih
- obračun davka na dodano vrednost
- vodenje davčnih evidenc
- obračun amortizacije in prevrednotenje osnovnih sredstev
- izdelavo zaključnega računa
- izdelavo medletnih bilanc
- pripravo dokumentacije za pridobitev bančnih posojil
- vodenje blagajne
- obračun plač
- obračun socialnih prispevkov za zavezanca
- obračun podjemnih podgodb in avtorskih honorarjev
- knjiženje maloprodaje
- izdelava poročil za Banko Slovenije (SN, SKV, C ...)
- izdelavo statistike finančnih računov
- vodenje plačilnega prometa
- obračun obresti
- vlaganje izvršb
- letno spremljanje trenutne bonitetne ocene pri vaših partnerjih
Delovna razmerja
Obvladovanje tako pomembnega in občutljivega področja, kot so urejena delovna razmerja, je eno pomembnejših področji organiziranosti podjetja. Zato svojim naročnikom svojo storitveno podporo nudimo tudi na tem področju:
- obračun osebnih prejemkov in vse evidence v zvezi s plačami za DURS in ZPIZ
- načrtovanje in izvedba izplačil osebnih dohodkov v skladu z veljavno zakonodajo
- obračun drugih prejemkov fizičnih oseb: študentske napotnice, avtorski honorarji, podjemne pogodbe, potni stroški
- doseganje višjega neto dohodka predvsem vodstva in družbenikov posameznih družb
- usklajevanje pravic in dolžnosti zaposlenih z veljavnimi predpisi zaposlovanju
- mesečni obračun prispevkov za zasebnika
- prijava potrebe po delavcu in prijava delavca v zavarovanje
Znanje, izkušnje in nadgradnja programske opreme nam omogočajo, da lahko poslovne storitve za vas opravljamo tudi na sedežu vašega podjetja. Omogočamo vam vpogled in spremljanje glavne knjige kjerkoli in kadarkoli. Takšen način sodelovanja za vas pomeni velik prihranek časa in nepotrebnih poti, hkrati pa plemeniti vaše poslovanje.
Davčno svetovanje
Davčno svetovanje se opravlja preko zunanjih izvajalcev, s katerimi se stranke posebej dogovorijo.
"Vašemu poslovanju dodajamo vrednost.
VSAK DAN, VSAK TRENUTEK."