Državni zbor Republike Slovenije je na seji dne 3. februarja 2021 sprejel Zakon o dodatnih ukrepih za omilitev posledic COVID-19 (ZDUOP)
Ukrep je s sklepom, ki je bil 17. 12. 2020 objavljen v Uradnem listu RS (190/2020), podaljšan do 30. 6. 2021.
V Zakonu o interventnih ukrepih za pripravo na drugi val COVID-19 (ZIUPDV, 38. člen) pa je še vedno veljavno določilo, da vloge za subvencijo sprejemamo samo do 10. 12. 2020.
Zato vas ZRSZ obvešča, da bo oddajo vlog znova omogočil takoj, ko bo to urejeno še z drugo potrebno zakonodajo.
Obveščamo vas, da je Državni zbor 25.11.2020 sprejel Zakon o interventnih ukrepih za omilitev posledic drugega vala epidemije COVID-19 (ZIUOPDVE). Zakon je objavljen v Uradnem listu dne 27.11.2020, veljati pa bo začel naslednji dan po objavi, torej dne 28.11.2020.
Povezava: Zakon o interventnih ukrepih za omilitev posledic drugega vala epidemije COVID-19 (ZIUOPDVE)
Uporabni obrazci:
1. Obrazec za odreditev čakanja na delo
2. Odredba o skrajšanem delovnem času
3. Potrdilo delodajalca za prehajanje med regijami
4. Izjava delavca za prehajanje med občinami
5. Obrazec za odreditev opravljanja dela na domu v izrednih razmerah
Znanje, izkušnje in nadgradnja programske opreme nam omogočajo, da lahko poslovne storitve za vas opravljamo tudi na sedežu vašega podjetja. Omogočamo vam vpogled in spremljanje glavne knjige kjerkoli in kadarkoli. Takšen način sodelovanja za vas pomeni velik prihranek časa in nepotrebnih poti, hkrati pa plemeniti vaše poslovanje
Osnovna dejavnost MM Konta je opravljanje zunanjega računovodstva za mala in srednja podjetja ter društva in fizične osebe, ki samostojno opravljajo dejavnost, ki je zavezana vodenju poslovnih evidenc. Naše storitve prilagodimo dejavnosti posamezne organizacije ter njenim specifičnostim, načinu in obsegu poslovanja. Za naše naročnike opravljamo naslednje računovodske storitve:
Individualni pristop do vsakega našega naročnika dopolnjuje našo celotno storitev. Tako tudi na področju davčnega in računovodskega svetovanja, s pomočjo česar vam zagotavljamo optimalno poslovanje. Naš oseben način komuniciranja pomeni, da smo popolnoma seznanjeni s poslovanjem vaše organizacije in njenih posebnosti. Za naše naročnike opravljamo naslednje storitve:
Obvladovanje tako pomembnega in občutljivega področja, kot so urejena delovna razmerja, je eno pomembnejših področji organiziranosti podjetja. Zato svojim naročnikom svojo storitveno podporo nudimo tudi na tem področju:
Znanje, izkušnje in nadgradnja programske opreme nam omogočajo, da lahko poslovne storitve za vas opravljamo tudi na sedežu vašega podjetja. Omogočamo vam vpogled in spremljanje glavne knjige kjerkoli in kadarkoli. Takšen način sodelovanja za vas pomeni velik prihranek časa in nepotrebnih poti, hkrati pa plemeniti vaše poslovanje.
Brez provizije poskrbimo za vložitev odškodninskega zahtevka pri pristojni zavarovalnici ali drugi odgovorni osebi. Kadar se odškodninski zahtevek zaključi s podpisom poravnave pri zavarovalnici, se odškodnina v celoti nakaže na oškodovančev račun.
"Vašemu poslovanju dodajamo vrednost.
VSAK DAN, VSAK TRENUTEK."