Domov DOMOV | Kontakt KONTAKT | Kazalo strani KAZALO
Računovodske storitve in davčno svetovanje

MM Konto

STORITVE


HITRI KONTAKT


MM Konto d.o.o
Devova 5, 1000 Ljubljana
Tel.: +386 1 515 50 22
Fax.: +386 1 510 50 24
E-mail: info@mm-konto.si
www.računovodskestoritve.si


NOVICE

Uporabniki davčnih blagajn, pozor! Preverite, če vam kmalu poteče 5-letno namensko digitalno potrdilo

Novica 15. september 2020
Uporabnikom davčnih blagajn se bo v novembru začela iztekati veljavnost namenskih digitalnih potrdil za davčno potrjevanje računov (veljavnost poteče po 5 letih).

Subvencija za skrajšani polni delovni čas

Novica 03. september 2020

Zakon o interventnih ukrepih za omilitev in odpravo posledic epidemije COVID-19 (ZIUOOPE) velja od 31. 5. 2020 (Uradni list RS, 80/2020).

Po tem zakonu lahko uveljavljate delno subvencioniranje skrajšanja polnega delovnega časa za zaposlene, s katerimi imate sklenjeno pogodbo o zaposlitvi za polni delovni čas in ste jim odredili delo s skrajšanim delovnim časom v obdobju od 1. 6. 2020 do 31. 12. 2020. 


Delodajalci, ki vam je bila s sklepom priznana pravica do subvencioniranja skrajšanja polnega delovnega časa in ste z Zavodom že podpisali pogodbo o dodelitvi subvencije, boste predvidoma od četrtka, 10. septembra, od 12. ure lahko oddali prva zahtevka za izplačilo subvencije.

Predložitev zahtevkov za junij in julij bo možna na portalu za delodajalce

Pred potrditvijo vašega zahtevka za izplačilo bodo na Zavodu preverili, ali ste pri FURS-u oddali obrazce iREK za posamezen mesec za vse tiste zaposlene, za katere želite uveljavljati subvencij


Začasno čakanje na delo

Novica 03. september 2020

Zakon o interventnih ukrepih za pripravo na drugi val COVID-19 (ZIUPDV) velja od 11. 7. 2020 (Uradni list RS, 98/2020). Določa tudi ukrep delnega povračila nadomestila plače za začasno čakanje na delo.

Sklepom Vlade (Uradni list RS, 104/2020), ki je začel veljati 25. 7. 2020, je bil ukrep podaljšan do konca avgusta. S Sklepom Vlade (Uradni list RS, 115/2020), ki je začel veljati 28.8.2020, pa je bil ukrep podaljšan do konca septembra.



Arhiv novic


PRIJAVA NA E-NOVICE

Ime:

E-mail naslov:

Seštejte števili 153 in 11
:

Nahajate se: Domov : Storitve

STORITVE


Celostna rešitev na sedežu vašega podjetja

Znanje, izkušnje in nadgradnja programske opreme nam omogočajo, da lahko poslovne storitve za vas opravljamo tudi na sedežu vašega podjetja. Omogočamo vam vpogled in spremljanje glavne knjige kjerkoli in kadarkoli. Takšen način sodelovanja za vas pomeni velik prihranek časa in nepotrebnih poti, hkrati pa plemeniti vaše poslovanje

Računovodstvo

Osnovna dejavnost MM Konta je opravljanje zunanjega računovodstva za mala in srednja podjetja ter društva in fizične osebe, ki samostojno opravljajo dejavnost, ki je zavezana vodenju poslovnih evidenc. Naše storitve prilagodimo dejavnosti posamezne organizacije ter njenim specifičnostim, načinu in obsegu poslovanja. Za naše naročnike opravljamo naslednje računovodske storitve:

  • vodenje glavne knjige
  • analitično evidenco saldkontov, z izpisi odprtih postavk
  • vodenje računovodstva po stroškovnih mestih in projektih
  • obračun davka na dodano vrednost
  • vodenje davčnih evidenc
  • obračun amortizacije in prevrednotenje osnovnih sredstev
  • izdelavo zaključnega računa
  • izdelavo medletnih bilanc
  • pripravo dokumentacije za pridobitev bančnih posojil
  • vodenje blagajne
  • obračun plač
  • obračun socialnih prispevkov za zavezanca
  • obračun podjemnih podgodb in avtorskih honorarjev
  • knjiženje maloprodaje
  • izdelava poročil za Banko Slovenije (SN, SKV, C ...)
  • izdelavo statistike finančnih računov
  • vodenje plačilnega prometa
  • obračun obresti
  • vlaganje izvršb
  • letno spremljanje trenutne bonitetne ocene pri vaših partnerjih

Svetovanje

Individualni pristop do vsakega našega naročnika dopolnjuje našo celotno storitev. Tako tudi na področju davčnega in računovodskega svetovanja, s pomočjo česar vam zagotavljamo optimalno poslovanje. Naš oseben način komuniciranja pomeni, da smo popolnoma seznanjeni s poslovanjem vaše organizacije in njenih posebnosti. Za naše naročnike opravljamo naslednje storitve:

  • sodelovanje pri inšpekcijskem in revizorskem pregledu
  • zmanjševanje davčnega tveganja ob morebitnem obisku davčnega inšpektorja
  • svetovanje iz področja davkov od dohodkov pravnih oseb
  • svetovanje iz področja davka iz dejavnosti (s.p. in samostojni poklici)
  • optimizacija davčne bilance; s skrbno načrtovano strategijo vodimo podjetja do davčno najugodnejših in zakonitih načinov poslovanja
  • storitve svetovanja v zvezi z začetkom opravljanja dejavnosti
  • svetovanje o možnih izboljšavah poslovne situacije
  • finančno analiziranje poslovanja (finančna slika o poslovanju lastnega podjetja ali finančna ocena poslovnih partnerjev)
  • priprava kompenzacij, asignacij
  • periodična poročila po želji naših strank
  • priprava dokumentacije za različne potrebe
  • sodelovanje z bankami in odvetniki
  • prijava davčnega zavezanca in sprememb podatkov v davčni register
  • pomagamo optimizirati vašo osebno obdavčitev
  • drugo finančno in poslovno svetovanje

Delovna razmerja

Obvladovanje tako pomembnega in občutljivega področja, kot so urejena delovna razmerja, je eno pomembnejših področji organiziranosti podjetja. Zato svojim naročnikom svojo storitveno podporo nudimo tudi na tem področju:

  • obračun osebnih prejemkov in vse evidence v zvezi s plačami za DURS in ZPIZ
  • načrtovanje in izvedba izplačil osebnih dohodkov v skladu z veljavno zakonodajo
  • obračun drugih prejemkov fizičnih oseb: študentske napotnice, avtorski honorarji, podjemne pogodbe, potni stroški
  • doseganje višjega neto dohodka predvsem vodstva in družbenikov posameznih družb
  • usklajevanje pravic in dolžnosti zaposlenih z veljavnimi predpisi zaposlovanju
  • mesečni obračun prispevkov za zasebnika
  • prijava potrebe po delavcu in prijava delavca v zavarovanje

Znanje, izkušnje in nadgradnja programske opreme nam omogočajo, da lahko poslovne storitve za vas opravljamo tudi na sedežu vašega podjetja. Omogočamo vam vpogled in spremljanje glavne knjige kjerkoli in kadarkoli. Takšen način sodelovanja za vas pomeni velik prihranek časa in nepotrebnih poti, hkrati pa plemeniti vaše poslovanje.

 

Odškodninski zahtevki

Brez provizije poskrbimo za vložitev odškodninskega zahtevka pri pristojni zavarovalnici ali drugi  odgovorni osebi. Kadar se odškodninski zahtevek zaključi s podpisom poravnave pri zavarovalnici, se odškodnina v celoti nakaže na oškodovančev račun.

"Vašemu poslovanju dodajamo vrednost.
VSAK DAN, VSAK TRENUTEK."