Domov DOMOV | Kontakt KONTAKT | Kazalo strani KAZALO
Računovodske storitve

MM Konto

STORITVE


HITRI KONTAKT


MM Konto d.o.o
Devova 5, 1000 Ljubljana
Tel.: +386 1 515 50 22
Fax.: +386 1 510 50 24
E-mail: info@mm-konto.si
www.računovodskestoritve.si


NOVICE

Spremembe pri izdaji potrdil A1 za državljane tretjih držav

Novica 21. september 2026
Od 24. septembra 2026 bo pri obravnavi vlog za izdajo potrdila A1 za državljane tretjih držav veljala dopolnjena kontrola.

Normiranci 2026

Novica 13. april 2026

7. marca letos je pričela veljati novela ZPZR-a, ki določa blažje vstopne pogoje oz. ohranitev davčne osnove z upoštevanjem normiranih odhodkov, uporabljati pa se je začela že s 1. januarjem 2026.

Novi rok za plačilo poračuna davka od dohodkov pravnih oseb

Novica 15. december 2025
Rok za plačilo poračuna je odslej določen enotno.


Arhiv novic


PRIJAVA NA E-NOVICE

Ime:

E-mail naslov:

Seštejte števili 181 in 11
:

Nahajate se: Domov : Novice

         RAČUNOVODSTVO MM KONTO

              ... z vami že več kot 20 let

Novice

Višina odpravnine pri odpovedi iz poslovnega razloga

12. februar 2025

Delodajalec, ki odpove pogodbo o zaposlitvi iz poslovnih razlogov, je dolžan izplačati delavcu odpravnino. Osnova za izračun odpravnine je povprečna mesečna plača, ki jo je prejel delavec ali ki bi jo prejel delavec, če bi delal, v zadnjih treh mesecih pred odpovedjo.

Več »

Katera so osnovna pravila pri izračunu odpravnine

15. januar 2025
Osnovna pravila pri izračunu odpravnine so:
Več »

Državni zbor sprejel prvi paket davčnih sprememb

20. november 2024

Državni zbor je sprejel prvi paket davčnih sprememb, ki je usmerjen v krepitev konkurenčnosti gospodarstva in dodane vrednosti. Sprejeti ukrepi med drugim prinašajo ugodnejšo davčno obravnavo za ključne razvojne kadre iz tujine, lažje nagrajevanje delavcev z delnicami in deleži ter daljše časovno obdobje za koriščenje olajšave za zeleni in digitalni prehod.

Več »

REGRES za letni dopust

18. maj 2024

Delodajalec mora regres izplačati najkasneje do 1. julija v tekočem koledarskem letu. Minimalni regres v zasebnem sektorju, je višina minimalne plače v tekočem letu. V 2025 to znaša 1.277,72 EUR. Morebitna kolektivna pogodba, ki velja za delodajalca, lahko določa tudi višji minimalni regres. Najvišji neobdavčeni regres za izplačilo v mesecu MAJU 2025 znaša 2.496,61 €.

Več »

Obračun obveznega zdravstvenega prispevka in akontacije dohodnine

29. januar 2024

Zakon o spremembah in dopolnitvah Zakona o zdravstvenem varstvu in zdravstvenem zavarovanju (ZZVZZ-T) je s 1. januarjem 2024 uvedel nov obvezni zdravstveni prispevek (OZP). Objavljamo obvestilo glede obračuna OZP in obračuna akontacije dohodnine.

Več »

         RAČUNOVODSTVO MM KONTO

              ... z vami že več kot 20 let

"Vašemu poslovanju dodajamo vrednost.
VSAK DAN, VSAK TRENUTEK."