Ukrep je s sklepom, ki je bil 17. 12. 2020 objavljen v Uradnem listu RS (190/2020), podaljšan do 30. 6. 2021.
V Zakonu o interventnih ukrepih za pripravo na drugi val COVID-19 (ZIUPDV, 38. člen) pa je še vedno veljavno določilo, da vloge za subvencijo sprejemamo samo do 10. 12. 2020.
Zato vas ZRSZ obvešča, da bo oddajo vlog znova omogočil takoj, ko bo to urejeno še z drugo potrebno zakonodajo.
Obveščamo vas, da je Državni zbor 25.11.2020 sprejel Zakon o interventnih ukrepih za omilitev posledic drugega vala epidemije COVID-19 (ZIUOPDVE). Zakon je objavljen v Uradnem listu dne 27.11.2020, veljati pa bo začel naslednji dan po objavi, torej dne 28.11.2020.
Povezava: Zakon o interventnih ukrepih za omilitev posledic drugega vala epidemije COVID-19 (ZIUOPDVE)
Uporabni obrazci:
1. Obrazec za odreditev čakanja na delo
2. Odredba o skrajšanem delovnem času
3. Potrdilo delodajalca za prehajanje med regijami
4. Izjava delavca za prehajanje med občinami
5. Obrazec za odreditev opravljanja dela na domu v izrednih razmerah
Višina delnega povračila izplačila nadomestila plače, izplačane za mesec november 2020 do izteka upravičenosti (31. 1. 2021), je omejena z višino povprečne mesečne plače v RS. V 80% nadomestila plače je vključeno nadomestilo plače in prispevki za vsa socialna zavarovanja (bruto I).
Višina delnega povračila izplačila nadomestila plače, izplačane za mesec november 2020 do izteka upravičenosti (31. 1. 2021), lahko znaša 100% za delodajalce, katerih skupni znesek javnih sredstev ne bo presegel 800.000 EUR na posamezno podjetje (3.1 Začasnega okvirja). Delodajalec, ki uveljavlja to višino, k vlogi predloži izjavo pod materialno in kazensko odgovornostjo, da znesek pomoči ni in ne bo presegel limita.
Knjigovodstvo je zgolj del računovodstva, ki podjetju s poslovnimi listinami in knjigami podprtim poslovanjem nudi informacije o poslovni in finančni uspešnosti ter o njegovem premoženjskem in finančnem stanju za notranje in zunanje uporabnike informacij. Kot sestavni del informacijskega sistema o podjetju se deli na:
Vsak podjetnik, ki na trgu opravlja dejavnost s pridobitnim namenom potrebuje za uspešno vodenje podjetja dober pregled nad le tem. Pravilno odločanje pri poslovnih odločitvah, načrtovanje, preučevanje novih investicij, nastop do konkurence, transparentnost, optimizacija in izpolnjevanje davčnih obveznosti do države so možnosti, ki vam jih ponuja vestno vodenje poslovnih knjig. Tako dobro vodenje poslovnih knjig postane trdna osnova dobrega poslovanja, knjigovodstvo pa nepogrešljivi element dela vsakega podjetnika.
"Vašemu poslovanju dodajamo vrednost.
VSAK DAN, VSAK TRENUTEK."